Fotat

hejj ^^

Först jobbade jag idag och sen så stack jag och mamma ut och fotade massor!
Vi cyklade ner till en ödelagd tomt som har varit övergiven i över 50 år ^^
Så nu blir det fotobomb! (A)


Tunna




Oxel

 


Fiint




Blommor




Smultronblomma




Gammal tvättmaskin xD

 


Ytspänning

 


Min Drömtomt!




Mitt drömhus! och nej, jag skämtar inte! I fucking love it! <33




Dörren in i köket (A)




Köket




Trappan





Skjorta o sko



Skjorta





Sko





säng

 


Blommooor (A)


Jag bara älskar gamla skruttiga hus! Jag vill ju inte bo i ett skruttigt hus men att renovera är något av det absolut bästa jag vet! Och det är till saluuuuu >.<

 

Jaja, nu ska jag... jaa... inte sova men... jaja godnatt ^^

 

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Mina

gud vad fint hus. och vad fint att den där skjortan och skon var kvar där :o

2010-05-24 @ 11:06:46
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0