Inte orkat blogga...

Förlåt för oerhört dålig uppdatering senaste dagarna, men jag känner mig bara pluffsig och orkar ingenting :( Är fortfarande väldigt förkyld plus att packningen är i full gång här hemma!

Vaknade med ett ryck i natt av att jag hade kramp i båda vaderna. O fy faan vad äckligt ont det gjorde! Och det gick inte över direkt heller, kändes verkligen som att benen skulle sprängas :(
Jaja, finns väl dom som har det värre så jag ska inte klaga! :)

Min underbara familj kommer hit på Torsdag btw! :D Supermys ska det bli! :) Det blir andra gången dom hälsar på mig, och förra gången så var det bara några timmar :(
Vi ska få flytta in på Onsdag i alla fall så mamsen o papi får se vår nya lägenhet när dom kommer :)
Får ju även träffa min gullehund! Och om jag har tur så lämnar dom kvar honom här så han blir min ett tag! :)
Ska bli urmyys! :D ♥


Booriiiis


Kommentarer
Postat av: J. -18 och mamma till Julius

Hade oxå kramp i benen. I slutet av graviditeten hade jag ständigt ont i mitt vänstra ben så fort jag gjorde konstiga rörelser elr om ngn rörde det! Hemskt

2011-04-05 @ 09:34:41
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0