Kallt!

Hej hej! Förlåt att jag inte har bloggat nu på några dagar, men sanningen är faktiskt den att jag inte ens har satt igång min dator!
Vi har varit ensamma hemma så vi har lagat mat, bakat bröd och haft trevligt med massa kompisar :) Har inte riktigt haft tid med datorn...
Idag är både jag och Martin helt slut. Vet inte varför men jag tror att det är en kombination av förkylning och dålig sömn! Och Martin stackarn kämpar ju med att sluta röka så han blir tjurig, trött och får jätteont i huvudet hela tiden... stackaren :(

Jaja, har inga direkt bilder från helgen mer än utifrån så ni får se lite snötäckt arboga i 14 minus :D yay... :(


Granstigen



Grindstolpe
















Nu ska jag ner o ta ett varmt bubbelbad! ♥


Kommentarer
Postat av: Ebba

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmph, hur i hela friden lyckas dina bilder alltid bli så vackra? :I

Haha, det är bra att Martin slutar röka, med det är nog ett helvete för honom ;>

2011-02-20 @ 17:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0