Dagens outfit à la baby

Visste ni att försökringskassan i arboga tar semester? Hela sommaren?! Det vet jag nu...
Som tur är så hade dom öppet i köping i alla fall, och ännu mer tur hade vi för Jonny skulle också dit så hans snälla mamma Susanne kunde skjutsa oss! :D
Så nu har vi fixat det, eller ja... Vi måste dit nästa vecka igen för att fixa föräldrapenning till Martin för 10 dagarna i början, för det kunde vi inte fixa förrens vi varit på socialförvaltningen och skrivit på papper om att Martin är pappan.

Ikväll så ska vi grilla med Jonny och sen ska jag och Martin på date :) Eller Jonny kanske hänger med då med, men Malva ska ha barnvakt en stund så jag kallar det date! :)
Vi ska gå med henne upp till Martins föräldrar, sen går vi själva upp och sätter oss på teknikbacken och myser en stund innan vi går tillbaka och hämtar henne :)

Malva var jätteduktig och sov hela tiden som vi var på försäkringskassan, men nu har hon sovit lite för länge tycker jag, för mina bröst håller på att sprängas! Så nu ska jag gå o väcka lillskiten så hon får äta lite! :)


Här får ni en dagens outfit à la Malva herself ♥

Den trötta lillskiten


Kommentarer
Postat av: Amanda Heijbel

Söt!

2011-07-07 @ 14:08:14
URL: http://mangomanjaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0