Stackars smulimas

Blir inte mycket bloggande, men nu är snart allt pappersarbete klart och inskickat och på måndag så sticker vi till gotland så då blir det semester på riktigt! :)
Tror inte det blir mycket bloggande då heller, för det blir det aldrig när jag är på gotland. Men jag har i alla fall lovat Malvas farmor att lägga ut bilder på lillskiten! :)

Var ju på BVC häromdagen och det gick super! Malva vägde nu 3290g och var 48 cm lång! :D Stora tjejen! 4 cm på 4 veckor, 1 cm i veckan :)
Sen trodde hon att Malvas kolik kunde bero på kolsyra. Så inget mer bubbel för mig nu då. :(


Skönt o sova på mammas mage ♥

Typ ända sättet att få något gjort när hon har kolik är att ha henne i bärselen. Men det funkar nästan bara när hon sover för annars misshandlar hon mina stackars bröst :(

En liten ledsen nyhet, Smulan har rymt! :( Vi märkte inte när hon rymde men när vi kom hem från BVC igår så var hon borta! :( Så ni som bor i arboga, hör av er om ni ser henne eller ta hem henne! (och hör av er såklart ;) )


Lilla tokkatten

Jag är jätteglad över att vi sticker till gotland på måndag, det är bara det att då är vi ju inte hemma om Smulimas skulle komma tillbaka :( Men är det någon som fångar henne i alla fall så hör av er, Martins föräldrar skulle ta hand om henne när vi var borta så dom tar henne då :)

Puss o hej ♥


Kommentarer
Postat av: byrianne [foto & mode]

Söt bebis & söt katt !

2011-08-05 @ 03:03:56
URL: http://byrianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0