Aktiv bebis

Idag hade vi mysmorgon i sängen i flera timmar innan vi gick upp! Supermyys! ♥
Igår tappade lillskrutten navelsträngen! :D (jag vet, intresseklubben antecknar för alla oinblandade) Men jag tycker det var skönt för den såg ut att göra ont när blöjan skavde på den :(
Hon kan även åla! Om man lägger henne på mage så tar hon sig framåt! :D Verkligen inte snabbt men i sin egna lilla takt ;) Idag lyckades hon även vända sig från mage till rygg! :D Aktiv liten bebis jag har :D


Gäsp



Haha mammas lilla tokfia! Hon är inte vindögd på egentligen xD


Nu ska jag gå o mata lilla gaphalsen som ligger i soffan och har hicka! Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Stina

Hon kan inte åla eller vända sig, hon är för liten. Gör hon det igen så bevisa med att filma o lägga upp om hon nu e sånt underbarn:)

2011-06-26 @ 19:34:28
Postat av: lisa

haha blicken på sista bilden XD

2011-06-26 @ 21:53:30
URL: http://lisaozorro.blogg.se/
Postat av: J. -18 och mamma till Julius

Sv: ja, jag har bristningar lite på magen, rumpan och låren. Fast nu efter ett år har de mesta försvunnit.. Men jag skulle gärna slippa de :)

2011-06-26 @ 22:57:00
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0