Gotland

Hej hej, blev som jag gissade inget bloggande från Gotland, och när jag kom hem var jag så satans trött så orkade varken blogga i söndags eller igår! Men idag så har jag lite energi tillbaka i alla fall :)

Det var Gotland igen i alla fall. Längtar redan tillbaka :( Men inte så långt kvar tills jag åker dit igen! :) Mitten av juli någon gång blir det om inte ungen blir över 2 veckor försenad... Men i juli i vilket fall :)

Saknar ju lilla Boris också! Jösses vad tomt det är! Han fick ju stanna nu hos min mamma och pappa med tänkte på att det kommer vara krångligt att ha honom både när det är dags att föda (måste snabbt hitta hundvakt?) och sen när vi kommer hem med lilla plutten. Vi kommer ju inte ha tid att gå ut med Boris 5 gånger om dagen plus att han vill leka. Så bättre att han får vara och njuta av sommaren på gotland, springa lös och bada i havet. Så kanske vi kan ta tillbaka honom i höst :)
Men tomt är det... Ingen som väcker på morgonen, ingen som tigger vattenmelon, ingen som vill ut eller vill leka, och framför allt, ingen som lägger sig mellan mig och Martin och gosar på mogonen! Lilla plutten vad jag saknar honom! ;(
Bara att hoppas på att lilla pyret i magen tittar ut snart, så jag får någon att gulla med! ♥



Älskade gotland och älskade Boris! ♥


Martin är på möte på arbetsförmedlingen nu, så jag ska hoppa in i duschen och sen gå o möta honom. Har lite ärenden som måste göras. Både på försökringskassan och ica!

Hoppas ni har en fin dag! Puss puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0