varit dålig på att blogga...

Hej! jag vet att jag inte skrivit på år och dar, men det är för att jag aldrig lägger in bilder i datorn längre... Men nu! Nu har jag skaffat blogg.se till mobilen, så nu hoppas jag iaf att det ska börja dyka upp lite inlägg ibland igen :-) under tiden som det stått still på bloggen så har det varit allt annat än stilla i våra liv. Malva har fyllt år, börjat på dagis, går och gör sig förstådd. och jag har börjat plugga! och sist men inte minst så har vi flyttat... igen... inte långt, men förra helgen så bytte vi lägenhet till en som är lite större, lite billigare och vi får ha diskmaskin! vi har inte riktigt kommit iordning ännu, men det kommer :-)





För er som vill följa med lite mer i våra liv så finns jag på instagram som elsarosenkvist
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0