Snart sängdags!

Nu ska jag alldeles snart gå och lägga mig för att jag vill inte vara alltför trött i morgon bitti, Vilket jag kommer att vara i alla fall men endå! Det är bra med mycket sömn! Idag har jag säkert hunnit photoshopa över fyra bilder! Och det är riktigt mycket om man tänker på att jag jobbar väldigt noga och länge med dom och att jag har hunnit gå i två timmar! Och för er som vet en del om photoshop så kanske det inte låter som att jag jobbar länge med mina bilder, men det beror på att jag inte kan så mkt ännu så jag gör allt jag kan med varje bild för att träna! Jag har min andra lektion på torsdag, GUUUUD vad jag längtar dit!!! Då hoppas jag att jag lär mig mycket mer! :D

natti natti! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0