Stranden

Häj häj ^^

Nu har jag inte bloggat på ett tag och det beror på att jag inte har vart hemma o därför inte suttit vid någon dator :)


Hahaa xD Boris skakar sig ;)



Blomma

 


Stones



Stella o Boris badar ^^


Jag var ju i alla fall och shoppade med Ottil i går, och jag hade bestämt mig för att inte köpa någonting... Ni kan ju gissa hur det gick... D:
Handlade i stället för nästan 700 kronor... Men jag är nöjd i alla fall ^^
Ett par typ baggeyjeans och ett långt linne som jag ska antingen sy upp eller göra till kort kort ballong klänning ^^
Linnet glömde jag tyvärr hemma hos Ottil och jag har inte hunnit ta några bilder på jeansen idag men bilder kommer senare! Lovar ^^ ...tror jag :P

Puss o kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0