Saknar min sötnos

Idag är det ju som sagt min och älsklings ettårsdag.
Då ville vi ha lite egentid så vi bestämde oss för att Malva skulle få ha barnvakt i några timmar och jösses vad jag saknar lilla gullungen!
Har bara varit ifrån henne i 2 timmar och hon kommer snart hem igen men jag kan inte sluta tänka på henne! Lite jobbigt eftersom idag skulle handla om mig och Martin och vi skulle tänka på varandra, men har man en sån gullig unge som jag har så går det inte att få ur henne ur skallen! ♥
Haha, nu lät det som att vi skulle knulla hela dan men så är det inte ;) Är ju bara drygt en vecka sedan förlossningen så inget sex än på ett tag!
Men vi har haft det mysigt! Gosat, kollat på tv och pratat. Det behövdes. Att kunna ägna tid åt varandra utan att någon annan kräver uppmärksammhet behövs emellanåt.
Att få barn är ju en stor omställning och då måste man ju verkligen kämpa för att få förhållandet att funka. Malva tar ju inte skada av att vara hos sin farmor och farfar några timmar och jag och Martin får ut mycket av det.
Är så himla lycklig att jag har Malva men ibland behöver man en liten liten paus från ammning och blöjbyten för att kunna visa att man fortfarande älskar varandra.
Och Malva får ingen ersättning, hon får mjölk som jag hade fryst in.
Det var bra med en liten paus men nu vill jag ha tillbaka min lilla gulleplutt! ♥



Miss you honey ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

ååh vad söt hon är! :)

2011-06-28 @ 13:27:09
URL: http://rosdahlslarsson.blogg.se/
Postat av: Tove

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-12 @ 18:53:36
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Anonym

Så jäkla illa o lämna iväg ett litet barn för att ni "behöver en paus". Vad hade ni förväntat er när ni skaffade henne? Att de fanns en paus knapp på ungen?

2011-07-30 @ 17:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0