Gladare

Vaknade tidigt i morse av att jag var täppt i näsan, kissnödig och mådde illa... Inte så kuligt... Men efter att jag tagit nässpray, gått på toa och druckit varm choklad och ätit en skinkmacka så mår jag nu ganska bra! :D
Är mycket gladare nu när jag fått lite sömn. Nu behöver jag bara lite socker och lite solsken så är dagen bra! :)



Miss my dog! ♥


Idag har jag faktiskt ingenting på schemat... Men tror det blir en lång promenad med älskling och kanske så traskar vi ner och beställer en tid på körskolan! (Till Martin) Han hade en tid nu i veckan egentligen men han lyckades bli sjuk "/

Nu ska jag gosa ner mig i sängen hos min underbara trötta sovande pojkvän! ^^

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Johannaty

Hoppas du känner dig piggare nu :)

2011-03-24 @ 14:57:29
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: DriftingQueen - 19år och tvillingmamma!

går du inte i skolan? :)

2011-03-24 @ 21:27:34
URL: http://driftingqueeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0