9 Månader!

Mammas stora tjej!
Kan inte förstå hur snabbt tiden gått, kan jag inte få stanna här ett tag? Vill inte gå vidare, vill inte att hon ska bli stor! Jag vill ju ha min lilla gosiga blöjunge!
Men även fast jag gärna skulle ha kvar henne i den här åldern, eller ännu hellre nyfödd! Så kan man ju inte komma undan att vara stolt! För varje dag utvecklas hon och jag är så stolt över att vara hennes mamma så det värker i hela kroppen! Jag kan inte tänka mig hur tomt mitt liv skulle vara utan henne, hon förgyller varje minut av mitt liv!


Stolt unge, stolt mamma! ♥


9 månader och kan:

♥ Sitter stadigt, ramlar nästan aldrig längre.
♥ Sitter på knä.
♥ Kryper suveränt.
♥ Ställer sig upp med stöd och står länge.
♥ Skiftar mellan att krypa, sitta och stå utan problem!
♥ Säger mamma.
♥ Lyssnar bra till sitt namn.
♥ Vet vad titta, mamma, pappa och katten är.
♥ Står utan stöd korta stunder!
♥ öppnar munnen för skeden när man matar henne!
♥ Äter små mängder!
♥ Dansar
♥ skrattar

Hon kan ju miljoner saker! Men det här var vad jag kom på nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0