MVC

När jag vaknade i morse så var jag dunderförkyld igen :( Hann ju inte ens bli frisk emellan ;(
Så imorse blev det halstabletter, snyta sig i tre kvart och spy tills vi var tvungna att ta oss iväg till mödravåden... Inte så kul :(
Men bebisen mådde bra iaf! :) Magen växer som den ska och Bullens hjärta tickar på helt perfekt! ♥
Tog inga prover idag eftersom vi är där oftare än andra par (pga att vi är unga och att jag har deprimerat förflutet) så vi tar bara prover ungefär varannan gång :)

Min bebis verkade lite sur idag, eller svårflörtad iaf! Det tog en evighet innan hon kunde hitta hjärtat eftersom gullungen flyttade på sig hela tiden, och sen gav h*n mikrofonen(?) några rejäla sparkar oxå! Tror stackarn låg o sov innan vi var taskiga o väcka den ;)



Surig liten kille eller tjej? ;) ♥


Ska försöka få upp en magrapport idag oxå! Ska komma ihåg att be Martin ta kort på magen, han är ute nu så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0